Hofmann Geodyna 6800-2 3D / Geodyna 6800-2p 3D – idealna wywazarka dla wymagajacych serwisów ogumienia o duzym natężeniu pracy.
Wyważarka do kół Hofmann
GEODYNA 6800-2 3D / GEODYNA 6800-2p 3D
I. Klasa najwyższa: – REWELACJA !!!
– wczytanie danych koła następuje automatycznie poprzez ramion Geodaty
– monitor płaski TFT 19” wide- screen
– dzielenie ciężarka i chowanie za sąsiednie ramiona felgi
Wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych VPM – nie ma szybszego i dokładniejszego sposobu wyważania kół!!!. Firma Hofmann W-T wybrała nowe podejście do pomiarów dzięki nowej, rewolucyjnej technologii VPM. Zmiany wrażliwości spowodowane temperaturą, wilgotnością, przeładowaniem, zmęczeniem odeszła teraz do przeszłości.
Nowe serie wyważarek do kół Geodyna ustanawiają ponownie standardy w tej dziedzinie. Te całkowicie nowoczesne serie wyważarek obsługują wszystkie typy kół samochodów osobowych i dostawczych. Wprowadzono innowacje wyznaczające nowy standard urządzeń, opracowano konstrukcję w najdrobniejszych szczegółach technicznych – wszystko po to, aby ułatwić pracę użytkownika. Oto jest wyważarka do kół spełniająca każde wymagania i wykorzystująca najnowocześniejszą technologię. Po raz pierwszy wszystkie serie wyważarek, począwszy od najprostszych do topowych, wykorzystują technikę pomiarową niedostępną w jakichkolwiek innych wyważarkach.
Tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami HSP – wygląd ozdobnych felg aluminiowych nie powinien być zepsuty brzydkimi ciężarkami korekcyjnymi przyklejonymi do felgi. Określony ciężarek korekcyjny jest po prostu podzielony na dwie części i ukryty za przylegającymi do położenia korekcyjnymi szprychami.
Uchwyt mocujący ze wspomaganiem „p” – koło jest automatycznie, a zarazem delikatnie mocowane na maszynie za pomocą opatentowanego, sterowanego elektromechanicznie urządzenia zaciskowego. Operacje wykonywane są za pomocą pedału – kolejna cecha zwiększająca operatorowi wygodę obsługi.
OPIS TECHNICZNY URZĄDZENIA
Dla warsztatów samochodowych i wulkanizacyjnych o dużej liczbie usług:
- VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
- 3D SAPE – automatyczne wprowadzanie wszystkich parametrów koła
- ramię pomiarowe geodata do wprowadzania parametrów koła i umieszczania ciężarków przyklejanych
- Auto-Stop System po osiągnięciu położenia korekcyjnego
- Automatyczne ustawianie koła w obu płaszczyznach korekcyjnych w pozycji „godzina 12-ta”
- HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
- 6 trybów wyważania, 5 dla kół aluminiowych
- monitor kolorowy, płaski TFT 19″
- program dla kół typu PAX
- wersja p z elektromechanicznym sterowaniem zaciskiem koła
- dogodne prowadzenie operatora i podpowiedzi za pomocą monitora
- kompatybilność z siecią ASA
Ramię pomiarowe GEODTA z uchwytem ciężarków typu geodata do wprowadzania parametrów koła (średnica felgi i odległość felga/ maszyna) oraz określania położenia ciężarka korekcyjnego na feldze aluminiowej, jak również przemieszczenia jego położenia w stosunku do wcześniej zapamiętanego po przebiegu pomiarowym.
Zewnętrzne ramie pomiarowe do automatycznego wprowadzania szerokości felgi.
TECHNICZNE ZALETY:
- VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
- automatyczne wprowadzanie odległości felga/ maszyna – 1D SAPE
- automatyczne wprowadzanie średnicy felgi – 2D SAPE
- automatyczne wprowadzanie szerokości felgi – 3D SAPE
- monitor kolorowy w standardzie, płaski TFT 19″
- ramię pomiarowe typu Geodata*
- zewnętrzne ramię pomiarowe
- ASS Auto-Stop System dla ramienia pomiarowego typu geodata
- HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
- program dla kół typu PAX
- automatyczne zatrzymywanie koła po przebiegu pomiarowym
- automatyczne ustawianie koła w położeniu korekcyjnym „godzina 12-ta”
- blokowanie wału głównego za pomocą pedału
- różnorodne profile kół
- silnik z napędem pasowym typu V zapewniający stałą prędkość pomiarową
- HOS – tryb optymalizacyjny
- układ oświetlania wewnętrznej powierzchni felgi i lusterko
- urządzenie w technologii PC
- kompatybilność ze standardem sieci ASA (opcja)
- automatyczny uchwyt mocujący koło
- produkt niemieckiej firmy HOFMANN W- T
DANE TECHNICZNE:
- zakres szerokości felgi ( mm ) 43 – 115
- średnica wału (mm) 40
- Prędkośc pomiarowa obr/ min 200
- szerikość felgi cal 1 – 20″
- średnica felgi cal 8 – 24″
- max szerokość koła mm 530
- max średnica koła mm 950
- wymiary sz x w x gł mm 1750 x 1280 x 1190
- max waga koła kg 70
- zasilanie V 220 V
- waga własna kg 140/152
Wyposażenie standardowe:
- Stożek centrujący nr 1 ( 42- 77mm )
- Stożek centrujący nr 2 ( 72 –99 mm)
- Stożek centrujący nr 3 ( 96 –116 mm)
- Młotek – szczypce
- Dłuto do odklejania – zdejmowania ciężarków klejonych
- Cyrkiel do pomiaru szerokości felgi
- Pierścień dystansowy plastikowy
- Kapa dociskowa wraz z pierscieniem gumowym dla felg alu.
Wyposażenie dodatkowe:
- zestaw do wyważanie kół samochodów dostawczych:
– pierścień dystansowy ( C 24937 )
– stożek nr 4 ( C 24936 )