Hofmann Geodyna 6800-2 3D / Geodyna 6800-2p 3D – idealna wywazarka dla wymagajacych serwisów ogumienia o duzym natężeniu pracy.

Geodyna 6800-2

Wyważarka do kół Hofmann

GEODYNA 6800-2 3D / GEODYNA 6800-2p 3D 

 

I. Klasa najwyższa:   – REWELACJA   !!!

– wczytanie  danych koła następuje automatycznie poprzez ramion Geodaty

– monitor płaski TFT 19” wide- screen

– dzielenie ciężarka i chowanie za sąsiednie ramiona felgi

 

              Wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych VPM – nie ma szybszego i dokładniejszego sposobu wyważania kół!!!.  Firma Hofmann W-T wybrała nowe podejście do pomiarów dzięki nowej, rewolucyjnej technologii VPM. Zmiany wrażliwości spowodowane temperaturą, wilgotnością, przeładowaniem, zmęczeniem odeszła teraz do przeszłości.

                     Nowe serie wyważarek do kół Geodyna ustanawiają ponownie standardy w tej dziedzinie. Te całkowicie nowoczesne serie wyważarek obsługują wszystkie typy kół samochodów osobowych i dostawczych. Wprowadzono innowacje wyznaczające nowy standard urządzeń, opracowano konstrukcję w najdrobniejszych szczegółach technicznych – wszystko po to, aby ułatwić pracę użytkownika. Oto jest wyważarka do kół spełniająca każde wymagania i wykorzystująca najnowocześniejszą technologię. Po raz pierwszy wszystkie serie wyważarek, począwszy od najprostszych do topowych, wykorzystują technikę pomiarową niedostępną w jakichkolwiek innych wyważarkach.

        Tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami HSP  – wygląd ozdobnych felg aluminiowych nie powinien być zepsuty brzydkimi ciężarkami korekcyjnymi przyklejonymi do felgi. Określony ciężarek korekcyjny jest po prostu podzielony na dwie części i ukryty za przylegającymi do położenia korekcyjnymi szprychami.

 

            Uchwyt mocujący ze wspomaganiem „p” – koło jest automatycznie, a zarazem delikatnie mocowane na maszynie za pomocą opatentowanego, sterowanego elektromechanicznie urządzenia zaciskowego. Operacje wykonywane są za pomocą pedału – kolejna cecha zwiększająca operatorowi wygodę obsługi.

 

 OPIS TECHNICZNY URZĄDZENIA

 Dla warsztatów samochodowych i wulkanizacyjnych o dużej liczbie usług:

  • VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
  • 3D SAPE – automatyczne wprowadzanie wszystkich parametrów koła
  • ramię pomiarowe geodata do wprowadzania parametrów koła i umieszczania ciężarków przyklejanych
  • Auto-Stop System po osiągnięciu położenia korekcyjnego
  • Automatyczne ustawianie koła w obu płaszczyznach korekcyjnych w pozycji „godzina 12-ta”
  • HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
  • 6 trybów wyważania, 5 dla kół aluminiowych
  • monitor kolorowy, płaski TFT 19″
  • program dla kół typu PAX
  • wersja p z elektromechanicznym sterowaniem zaciskiem koła
  • dogodne prowadzenie operatora i podpowiedzi za pomocą monitora
  • kompatybilność z siecią ASA

       Ramię pomiarowe GEODTA  z uchwytem ciężarków typu geodata do wprowadzania parametrów koła (średnica felgi i odległość felga/ maszyna) oraz określania położenia ciężarka korekcyjnego na feldze aluminiowej, jak również przemieszczenia jego położenia w stosunku do wcześniej zapamiętanego po przebiegu pomiarowym.

      Zewnętrzne ramie pomiarowe do automatycznego wprowadzania szerokości felgi.

 TECHNICZNE ZALETY:

  • VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
  • automatyczne wprowadzanie odległości felga/ maszyna – 1D SAPE
  • automatyczne wprowadzanie średnicy felgi – 2D SAPE
  • automatyczne wprowadzanie szerokości felgi – 3D SAPE
  • monitor kolorowy w standardzie, płaski TFT 19″
  • ramię pomiarowe typu Geodata*

 

 

 

 

 

 

 

  • zewnętrzne ramię pomiarowe
  • ASS Auto-Stop System dla ramienia pomiarowego typu geodata
  • HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
  • program dla kół typu PAX
  • automatyczne zatrzymywanie koła po przebiegu pomiarowym
  • automatyczne ustawianie koła w położeniu korekcyjnym „godzina 12-ta”
  • blokowanie wału głównego za pomocą pedału
  • różnorodne profile kół
  • silnik z napędem pasowym typu V zapewniający stałą prędkość pomiarową
  • HOS – tryb optymalizacyjny
  • układ oświetlania wewnętrznej powierzchni felgi i lusterko

      

 

 

 

 

 

 

 

  • urządzenie w technologii PC
  • kompatybilność ze standardem sieci ASA (opcja)
  • automatyczny uchwyt mocujący koło
  • produkt  niemieckiej firmy HOFMANN W- T

 

DANE TECHNICZNE:

  • zakres szerokości felgi ( mm )                43 – 115
  • średnica wału  (mm)                                40
  • Prędkośc pomiarowa          obr/ min          200
  • szerikość felgi                        cal           1 – 20″
  • średnica felgi                         cal           8 – 24″
  • max szerokość koła                mm          530
  • max średnica koła                  mm          950
  • wymiary sz x w x gł               mm      1750 x 1280 x 1190
  • max waga koła                      kg            70
  • zasilanie                                V           220 V
  • waga własna                          kg         140/152

 

Wyposażenie standardowe:

  1. Stożek centrujący nr 1 ( 42- 77mm )
  2. Stożek centrujący nr 2 ( 72 –99 mm)
  3. Stożek centrujący nr 3 ( 96 –116 mm)
  4. Młotek – szczypce
  5. Dłuto do odklejania – zdejmowania ciężarków klejonych
  6. Cyrkiel do pomiaru szerokości felgi
  7. Pierścień dystansowy plastikowy
  8. Kapa dociskowa wraz z pierscieniem gumowym dla felg alu.

 

Wyposażenie dodatkowe:

  1. zestaw do wyważanie kół samochodów dostawczych:

   –  pierścień dystansowy ( C 24937 )

   –  stożek nr 4 ( C 24936 )