Hofmann Geodyna 6900-2p 3D – idealna wywazarka wspomagajaca prace mechanika, wyposażona w skaner laserowy.
Wyważarka do kół Hofmann Typ GEODYNA 6900-2p 3D
Po zamontowaniu koła, wystarczy tylko opuścić osłonę koła – pozostałe czynności jak:
– pomiar parametrów koła
– rozmieszczenie ciężarków
– rodzaj felgi
wyważarka Geodyna 6900-2p – określi sama, poprzez skaner laserowy.
Już nie potrzebujemy drugiej Geodaty z osłony koła do określenia szerokości felgi.
Ramię pomiarowe z uchwytem ciężarków typu Geodata jest już tylko dla umieszczania ciężarka przyklejanego – skaner laserowy samodzielnie określa i wprowadza parametry koła jak i proponuje układ rozmieszczenia ciężarków wyważanej feldze.
Również dzielenie ciężarka ( program HSP ) i jego rozmieszczenie za sąsiednimi ramionami felgi odbywa się poprzez jednorazowy przyciśnięcie klawisza przy monitorze
Wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych VPM – nie ma szybszego i dokładniejszego sposobu wyważania kół!!!. Firma Hofmann W-T wybrała nowe podejście do pomiarów dzięki nowej, rewolucyjnej technologii VPM. Zmiany wrażliwości spowodowane temperaturą, wilgotnością, przeładowaniem, zmęczeniem odeszła teraz do przeszłości.
Nowe serie wyważarek do kół Geodyna 6900-2p 3D ustanawiają ponownie standardy w tej dziedzinie. Te całkowicie nowoczesne serie wyważarek obsługują wszystkie typy kół samochodów osobowych i dostawczych. Wprowadzono innowacje wyznaczające nowy standard urządzeń, opracowano konstrukcję w najdrobniejszych szczegółach technicznych – wszystko po to, aby ułatwić pracę użytkownika. Oto jest wyważarka do kół spełniająca każde wymagania i wykorzystująca najnowocześniejszą technologię. Po raz pierwszy wszystkie serie wyważarek, począwszy od najprostszych do topowych, wykorzystują technikę pomiarową niedostępną w jakichkolwiek innych wyważarkach.
Uchwyt mocujący ze wspomaganiem – koło jest automatycznie, a zarazem delikatnie m sterowanego elektromechanicznie urządzenia zaciskowego. Operacje ocowane na maszynie za pomocą opatentowanego,wykonywane są za pomocą pedału – kolejna cecha zwiększająca operatorowi wygodę obsługi.
DANE TECHNICZNE:
Dla warsztatów samochodowych i wulkanizacyjnych o dużej liczbie usług:
- VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
- 3D SAPE – automatyczne wprowadzanie wszystkich parametrów koła poprzez skaner laserowy, bez potrzeby pojedynczego pomiaru.
- ramię pomiarowe Geodata dla umieszczania ciężarków przyklejanych
- Auto-Stop System po osiągnięciu położenia korekcyjnego
- Automatyczne ustawianie koła w obu płaszczyznach korekcyjnych w pozycji „godzina 12-ta”
- HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
- 6 trybów wyważania, 5 dla kół aluminiowych
- monitor kolorowy, płaski w standardzie LCD –19”
- program dla kół typu PAX
- wersja p z elektromechanicznym sterowaniem zaciskiem koła
- dogodne prowadzenie operatora i podpowiedzi za pomocą monitora
- kompatybilność z siecią ASA
- uchwyt szybkomocujący „p”
Ramię pomiarowe z uchwytem ciężarków typu Geodata już tylko dla umieszczania ciężarka przyklejanego – skaner laserowy samodzielnie określa i wprowadza parametry koła jak i proponuje układ rozmieszczenia ciężarków wyważanej feldze.
ZALETY
- VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
- automatyczne wprowadzanie odległości felga/ maszyna – 1D SAPE
- automatyczne wprowadzanie średnicy felgi – 2D SAPE
- automatyczne wprowadzanie szerokości felgi – 3D SAPE
- monitor płaski, kolorowy w standardzie TFT, 19″
- ramię pomiarowe typu geodata*ASS Auto-Stop System dla ramienia pomiarowego typu geodata
- HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
- program dla kół typu PAX
- automatyczne zatrzymywanie koła po przebiegu pomiarowym
- automatyczne ustawianie koła w położeniu korekcyjnym „godzina 12-ta”
- blokowanie wału głównego za pomocą pedału
- różnorodne profile kół
- silnik z napędem pasowym typu V zapewniający stałą prędkość pomiarową
- HOS – tryb optymalizacyjny
- układ oświetlania wewnętrznej powierzchni felgi i lusterko
- VPM – wirtualny pomiar płaszczyzn korekcyjnych
- 3D SAPE – automatyczne wprowadzanie wszystkich parametrów koła poprzez skaner laserowy, bez potrzeby pojedynczego pomiaru.
- ramię pomiarowe Geodata dla umieszczania ciężarków przyklejanych
- Auto-Stop System po osiągnięciu położenia korekcyjnego
- Automatyczne ustawianie koła w obu płaszczyznach korekcyjnych w pozycji „godzina 12-ta”
- HSP – tryb umieszczania dzielonego ciężarka za szprychami
- 6 trybów wyważania, 5 dla kół aluminiowych
- monitor kolorowy, płaski w standardzie LCD – 19”
- program dla kół typu PAX
- wersja p z elektromechanicznym sterowaniem zaciskiem koła
- dogodne prowadzenie operatora i podpowiedzi za pomocą monitora
- kompatybilność z siecią ASA
- urządzenie w technologii PC
- kompatybilność ze standardem sieci ASA (opcja)
- automatyczny uchwyt mocujący koło
- produkt niemieckiej firmy HOFMANN W- T
DANE TECHNICZNE:
- zakres szerokości felgi ( mm ) 43 – 115
- średnica wału (mm) 40
- Prędkośc pomiarowa obr/ min 200
- szerikość felgi cal 1 – 20″
- średnica felgi cal 8 – 24″
- max szerokość koła mm 530
- max średnica koła mm 950
- wymiary sz x w x gł mm 1750 x 1280 x 1190
- max waga koła kg 70
- zasilanie V 220 V
- waga własna kg 140/152
Wyposażenie standardowe:
- Stożek centrujący nr 1 ( 42- 77mm )
- Stożek centrujący nr 2 ( 72 –99 mm)
- Stożek centrujący nr 3 ( 96 –116 mm)
- Młotek – szczypce
- Dłuto do odklejania – zdejmowania ciężarków klejonych
- Cyrkiel do pomiaru szerokości felgi
- Pierścień dystansowy plastikowy
- Kapa dociskowa wraz z pierscieniem gumowym dla felg alu.
Wyposażenie dodatkowe:
- zestaw do wyważanie kół samochodów dostawczych:
– pierścień dystansowy ( C 24937 )
– stożek nr 4 ( C 24936 )
2.chwyt do kół motocyklowych cena netto ( C 4024935 )