Hofmann, wywazarka Geodyna Optima II
Wyważarka do kół Hofmann Typ GEODYNA OPTIMA II
Urządzenie diagnostyczne dla kół samochodowych i wyważarka.
to najbardziej zaawansowana technologicznie maszyna – urządzenie do diagnozowania problemów związanych z zakłóceniami powodowanymi przez toczenie się koła.
Pewność dla waszych klientów.
Ciągły rozwój techniki motoryzacyjnej doprowadza pojazdy do granic technicznych ich możliwości działania. Do tego duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy mają rosnące prędkości pojazdów, wpływ warunków atmosferycznych i drogowych. Do tego koło jest najważniejszym elementem trakcji pojazdu zapewniającym pewną jazdę i skręcanie.
Spokojny bieg i pewność jazdy osiąga się poprzez precyzyjne wyważenie kół i eliminację drgań spowodowanych błędami kształtu felgi i opony. Może to być osiągnięte tylko przez precyzyjną i bezkompromisową diagnozę układu opona – felga. Każde pęknięcie, wybrzuszenie, płaski obszar na oponie może prowadzić do wypadków śmiertelnych.
Diagnoza felgi i opony.
Żądania rynku i naszych klientów miały znaczący wpływ na stworzenie w pełni automatycznego i bezdotykowego urządzenia do diagnozy i wyważania kół – Optima II, która poprzez połączenie precyzyjnego wyważania z przestrzenną diagnozą opartą na świetle laserowym oferuje następujące korzyści:
- Pewność dla klientów – Technika laserowa i pakiet SAF&GO pozwalają uniknąć ryzyka uszkodzenia koła oraz błędów urządzenia
- Łatwa obsługa – Optima oprogramowanie czynią z Optimy II urządzenie zrozumiałe i łatwe w obsłudze.
- Pewność działania – Bezdotykowy pomiar i analiza koła minimalizuje możliwość błędów i błędnych interpretacji wyników.
- Wydajność – Power Clamp, ramię Geodata, laserowa technika pomiaru pozwalają osiągać wysoką wydajność
- Zadowolenie klientów – Poprzez znaczące poprawienie pewności jazdy zyskujemy zadowolenie klienta i jego lojalność względem warsztatu.
Parametry i dane techniczne
Parametry techniczne | |
Wprowadzanie odległości urządzenie/koło |
Automatycznie, bezdotykowo |
Wprowadzanie średnicy felgi |
Automatycznie, bezdotykowo |
Wprowadzanie szerokości felgi |
Automatycznie, bezdotykowo |
Wybór programu wyważania |
Automatycznie, bezdotykowe rozpoznawanie felgi |
Rozpoznanie pozycji szprych |
Automatycznie, bezdotykowe rozpoznawanie felgi |
Mocowanie koła |
Automatycznie, mocowanie elektromechaniczne |
Wyhamowanie koła po biegu pomiarowym |
Automatycznie |
Hamulec postojowy |
Pedałem, elektromechanicznie |
Wyszukiwanie pozycji ciężarków korekcyjnych |
Automatycznie |
Tryb Alu |
5 Alu+2 AluP |
Chowanie ciężarków za szprychami |
Automatycznie, bezdotykowe rozpoznawanie szprych |
Pomiar bicia promieniowego i bocznego |
Automatycznie, tryby Stripe-of-Light i OPTIMA |
Dopasowanie geometryczne |
Tak |
Optymalizacja spokojnego biegu |
Tak |
Zdiagnozowanie felgi i wyważenie |
Bicie promieniowe i boczne rantu felgi |
Badanie boku i czoła bieżnika opony |
Automatycznie, tryb Stripe-of-Light |
Ściąganie opony |
Automatycznie, bezdotykowo |
Badanie głębokości bieżnika |
Automatycznie, bezdotykowo |
OptiLine |
Opcja |
Praca w sieci |
Dodatkowe oprogramowanie |
Kalibracja użytkownika |
Tak |
Dane Techniczne | |
Max. szerokość koła |
20”(508mm) |
Max. średnica koła |
37”(950mm) |
Max.ciężar koła |
70 kg |
Zasilanie elektryczne |
200–240 V 1ph 50 / 60 Hz |
Wymiary |
1450 mm x990 mm x1710 mm |
Ciężar |
210 kg |
Średnica felgi (auto/manual) |
15”–30”/8”–30” |
Szerokość felgi (wyważanie dynamiczne) |
3”-20” |
Średnica wału |
1,57”/40mm |
Prędkość obrotowa |
200 obr/min |
Dokładność wyważania |
1g |
Dokładność skanerów laserowych |
0,1mm |